subota, 28. srpnja 2012.

ADNAN SERAK

Ne poznaju ga raja po gradu puno ali u Ilijasu je bog i batina. Osudzen je za pokusaj ubistva kada je na Grbavivi u Scorpionu dosao da rani Amara Sljivu a ustvari je ranio konobara. Nedavno je izasao iz KPD Zenica i ranjen je od strane alpasinaca i vjerovatno sada kada se oporavi krece rat na Alipasinom tako da znate moji posteni alpasinci sta se sprema. Ovaj momak ima potencijal da bude br 1 kriminalac u gradu. Dok je lezao u CZ Miljacka u Sarajevu bio je glavni u zatvoru svi su bjezali pred njim a isto tako sada u KPD Zenica. On ne preza ni pred cime i nije ga strah da puca ovo je jedna ozbiljna prijetnja nasem gradu postenim ljudima koji se mogu naci u pogresno vrijeme na pogresnom mjestu.

174 komentara:

  1. Odgovori
    1. ne znaš ti paša još raju u Sarajevu, šta će ovaj što je ranio lika misli lud ?

      Izbriši
    2. ma serite ba koliko ocete ovde ja adu znam i zanm kad bi mu prisli propisali bi kamenac iz bubrega zato tisu

      Izbriši
    3. glupane glupi nije on puco na konobare nego na sljivu a, sljivo se krijo iza konobara..

      Izbriši
    4. adnan serak bog i batina vidjece te vi ko jE on :D

      Izbriši
    5. ovim mangupima iz sarajeva padne mrak na oci kad ga puste iz zenice, pobjegnu u misije rupe, a bomba ce sad da najebe kad dodje pred adu

      Izbriši
    6. E moje sarajlije, kao da zivite u nekom zabacenom selu u p.m, idol vam pojedinac koji zna ispaliti metak iz pistolja. De ba malo prodjite svijeta, vidite nesto lijepo, nadjite bar picku neku sebi. Sretan sam sto sam odselio!

      Izbriši
    7. hahah,, ADO JE KRALJ,,,i treba jedan owakaw,,, da dokaze daje musko bas musko, a ne neka pickica

      Izbriši
    8. Bog vam pamet dao, na sta se vi furate djeco...pogresni vam uzori

      Izbriši
    9. samo da vas napomenem ima jos ljudi od babuke

      Izbriši
    10. Ado glavni si jajare nismije niko na sake sa njim bog si samo napred zna se ko je glavni kpzzenica

      Izbriši
    11. bog i batina ;)

      Izbriši
    12. moj ti u KPD Zenica bog i batina je uvijek bio Dženan Džaka Šok,da mu nije bilo šoka guzila bi ga svaka marva

      Izbriši
    13. Samo da vam kazem da je ovo drotovska stranica da nepricate gluposti i djela ko je koga ofirate se i to pravo

      Izbriši
  2. Najjaci lik u kantonu!
    On i badr hari vozaju istog BMW-a sad kad je zadnji put izlazio

    OdgovoriIzbriši
  3. Miš koji se ne smije pobit na šake već koristi oružije , Miš Mekinjaš ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaah dodji u Ilijas i to reci pred njim!!!

      Izbriši
    2. jbt kolač,ja kad bih se s ovim likom pozdravio,sve ligamente bi mi polomio :D

      Izbriši
    3. hahahahah cuj ilijas hahahahahahahahahhh gdje ti je tooooooooooooo :P

      Izbriši
    4. pa to ti je tamo gdje bi te guzili u supak a ti nebi smio da prdn....znas ves seljacino

      Izbriši
  4. Još vam piše:"Dok je lezao u CZ Miljacka u Sarajevu bio je glavni u zatvoru svi su bjezali pred njim a isto tako sada u KPD Zenica."

    Ne znate čovjeka,a pišete tako sranje da ne smije na šake..

    OdgovoriIzbriši
  5. frajer je lafcina van takva ....jbo sve ostalo...ovaj ce pojebati sve curiee po graduu :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Pusite vi kurac Adii toliko od mene!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. ccovjek ide sakama na pistolj.....glavni si ado

    OdgovoriIzbriši
  8. cuj raja po sarajevu zar to jos uvijek postoji!ado bog

    OdgovoriIzbriši
  9. sta vam je ljudi mozda jeste u ilijasu bog i batina,al grad je grad nemoze se po gradu kurciti niste normalni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jarane ado je rekaoo ko god smijeee na sakeee sa njimm nek mu se javiii ,dosad nije niko smioo i zbog togaa se smatra da je najjaci trenutnoo u kantonu i sire!!!!!!

      Izbriši
    2. glupane glupi , kažeš niko nije smio sa njim na šake , pa je zbog toga najjači ?
      pa zar trebaju da se spustaju na njegov nivo , nivo zatvorenika , propalice ,osobe koja mora ukrast da bi imao
      šta jesti , i on vam je idol , on je vaš kralj ?!
      JADNI STE !!!

      Izbriši
    3. http://www.radiosarajevo.ba/photo/galerija/1473/15841

      ADNAN SIRCO SIR

      Izbriši
    4. jebem siru djete novorodjeno ne prohodalo nikad

      Izbriši
  10. Samo je jedan Šef ! Ado

    Niste normalni debili o kome pričate,bolje ne komentarišite kad ne znate kako stvari stoje

    OdgovoriIzbriši
  11. Covijek ima najjacu majicu na ovoj slici :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. ahha..ado usred zime se skinuo do pasa gol i pitao ko smije na sake..svi sutili ko picke zato pssttt!! ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. cuj ado ne smije na šaka nasmijava te me on sakama ubija a pistolj mu je uvijek za pasom eno ga u ilijasu izasao je na vikend dodjite i recite mu sta imate internet mangupi da vidite ko je broj 1 u cijeloj drzavi ! kad je on mirsi svajcarcu uzeo BMW-a...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaah haj ti nebali puno kad neznas o cemu se radi
      cjes price od drugi kolsara taki ko ti i nes pricas ovdje...
      prvo on nije uzeo BMW mirsi svicarcu vec dok je mirso na sudjenu ado ga voza tako da ti šššš tebe ado i nezna ali ti znas njega i ti njega hvalis nesta...
      ti si sigrno neki zgoljo koji ima 30 kg sa krevetom

      Izbriši
  14. E moji debili nemoj da ja nabrajam iz Buca Potoka mafije koje su ...

    Anel Sejfovic Pele
    Sanes Sejfovic isto tako tj. njegov buraz
    Toto Maja Rina kucaj te na fb,lik iz Zatvora slike ima a on nije pokuso ubiti nego je ubio ...
    E sad za ovog znate Munib Dzanko Munja jebo Adu ovaj ima muda ko Amerika,i na sake i sa pistoljem i na sve ide ..
    E onda ide Trnka !
    Ima njih jos 50-tak .. Jebo Adu ;)

    POZZ IZ BUCA POTOKA !! ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jojjjj mafije iz buca potoka !!! HA HA HA

      Izbriši
    2. Idi ubi se i ti i ti tvoji misevi iz buca potoka.

      Izbriši
    3. TRNKA??? sunce ti jebem još se sjećam kako ga je Đip redovno šamar'o!! to su sve klošari!! nisu mafijaši ;)

      Izbriši
    4. momci su za 10-ku.... ko nje zna nek ne pise gluposti!!!

      Izbriši
    5. nisam iz buca ali dobro znam munju nadite ludzeg frajera u BiH ev vam sve munja je klosar ali je i pametan jednostavno munja je sam za sebe mafijas i ko mu ista smije reci nek mu kaze u facu

      Izbriši
    6. jebo vam munja sestre obicna kurcina koja otima zenama torbice...to vam idol....jebo vam on djecu ....picke jedne

      Izbriši
    7. jebo li ti trnka sestru mozes da pises kad si anoniman

      Izbriši
    8. haha pa gdje ste anonimni mafijasi ima te poz..TRNKA

      Izbriši
    9. mrs u picku maternu sta se furate na obitelji glave porodica pa nije ti sicilija ovo konju popusis ti pravom rini kurac idiote

      Izbriši
    10. http://www.radiosarajevo.ba/photo/galerija/1473/15841

      Ja sam najaci

      Izbriši
    11. PELEEEE KRAAAAAAAAAALJ! BOG I BATINA U SARAJVUU !

      Izbriši
    12. ma majku ti jebo znam sve te sto si nabrojo jebo ti oni mater jedini anel od njih sto je mangup i on se boji Ade ko boga a sanel onaj brat picka isto ko i taj nabildani rina jebo te on kad sam bio u zenici ja sa svojih 87 kila sam mu priso i jebo pomrle nije smio A da mi kaze
      ADO TI JE NAJJACI U KANTONU GLPANDERU JEDAN POSLIJE NJEG JE BRAT ALMIR

      Izbriši
    13. Pa kretenu on ti nije u zenicu on je u Crnu Goru..Glumite ba mangupe preko tastatura a ni jedan ne smije da se cuje pred njima!..picke

      Izbriši
    14. jedan je munja iz buca potoooka !

      Izbriši
  15. hahah ovaj momak je na alipasinom bjezao ko zec kad su likovi izvadili pistolj...tako da on ide na klosare koji nemaju muda da mu se suprostave a on kad vidi da je tvrd orah kloni se njega...
    ON JE SAMO PUNO IZVIKAN U ILIJASU
    ...njega niko neplasi sem kolsara u iliasu koji ga hvale

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. on je sam doso na alipasino i njih 50 nije smjelo na sake, haj nek njih 100 dodje u ilijas s tenkovima ako imaju muda

      Izbriši
    2. hahahahahhahahahahahahhahahahahaha ma suti ti kakav ilijas ne brukaj se maleni....san ti je Sarajevo :D

      Izbriši
  16. Momak izleda lafcina. Jebo to...
    Sta ima od skole?
    Od saka se ne zivi ,samo mozak ili jedino ako se lati lupate pa te sake iskoristi.
    Nece SDA vjecno biti na vlasti doce vrijeme kad ce se ici u zatvor za nedjela.
    A koliko poznajen Alpasince , rijetki nisu bjezali i sada im se uci fatiha eventualno pali svijeca.
    A to u zatvoru da ima glavni to tasko. Ko je bio zna sta hocu reci ko nije nije ni bitno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drug i ti kad imas skolu trazis pare , Ado ima zavrsenu skolu ali slabu , al opet on ima para kao ti sa 2 fakulteta sad ti kazem dosao u ilijas sa BMW m7 2012 god.nije proslo 2 dana PAsat 5 se vozi pa ti gledaj

      Izbriši
    2. maleni M7 ne postoji...edukuj se :P

      Izbriši
  17. Picka ti materina ko je bjezo ko zec,mislis oni su bjezeli ko zecevi sto nisu isli sakama na njega,nego picke jebene pucale iz auta...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mrs u pm...svi ga vadite na sake
      ljudi ubiju medzeda da neubiju jednog seraka jebo ti on mater u picku.

      Izbriši
    2. pa sto nije serak na sake u skorpionu vec se ufatio utoke pizdaaaa, sam kazes da je picka ko vadi pistolj, a ne moze se u b fazi niko kurciti pogotovo ne neki ljakse iz ilijasa, ovo su momci iz grada, zive tu od rodjenja sta je vama ljudi, nemojte biti blesavi

      Izbriši
    3. joj smjesni ste bgm

      Izbriši
  18. Momcino moja neznas ti ko je Ado Serak,kad imadnes muda da bacis bombu na mup javi se mater ti jebem usta!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daj mi svoj broj da ti ja jebem porodicu mangupsku iza monitora daj gdje zivis,adresu bilo sta
      jbem li ti sve.
      jebem i tebe i njega sigurno ri je on mater guzio cima ga hvalis

      Izbriši
    2. tako je brate, samo anex 7 svak na svoje pa i oni nazad na selo u ilijas!!!! :D

      Izbriši
  19. Jel iko cuo za Hiroša?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kojeg Hiroša?? Nedima??

      Izbriši
    2. vece picke od njega nisam vidio mame mu se najebem

      Izbriši
  20. e moja ljudino slobodno nebojim se ja nikog sem boga dodi da te prevrnem mater ti jebem usta zovem se tarik elezovic naces me u visokom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jebemo vam mame u pickuuu..! klosari jedni...Nek dodju nama vamo da vidimo ko kosi a ko vodu nosi...ne moze nam niko nista Tare brate objasni im neke stvari...Jomo

      Izbriši
    2. Tare legendo tako je reci im ! Pozdrav od Mex - a !

      Izbriši
    3. tare pozdrav od mame upravo je karam

      Izbriši
    4. ma sta to ti tarik glumis oces da ti ja dodzem u visoko mene zovu mersad salcinovic pizdo nadzi me na fb koji ti je kurac a ado vam je svima idol mame vam se najebem

      Izbriši
  21. Slusaj te svi ovi vasi komentari su svi suvisni za ovog momka ! Ne poznajete ga uopste kako treba a pisee te o njemu !

    Koliko god vas ima na sake nek se javi pa da vidite kako se roka !

    Alpasino sve picketine sa oruzijem dodzite na sake mangupi !

    Pucali na Alipasinom 10 pita i vi face,ma vi ste kurcine da vam ja kazem !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mozes sa Alpasincima ;)

      Izbriši
  22. on je kurcina.... samo na djecu se sili hehehe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma jok, on samo na konobare ide, koji danas rade za 15 Maraka vas cijeli dan i imaju 30 kg s krevetom :DDD eto vam mangupa, cuj zaglavio 8 i po godina , a marke nije zaradio... i to vam je mangup, pa ja sam zensko, sta sad trebam uzeti utoku, upucati tri konobara i dobiti 8 i po godina robije i JA MANGUP JEL ??? SMIJESNOOOO

      Izbriši
    2. klincima?? očito nemaš pojma sinak! prva stvar', gotivio ga babuka životom! jedan od rijetkih koji je dobio priliku da provoza njegovog vipera! (babuka- I.ćelo Bajramović) druga stvar, za pucnjavu na grbavici, prvi je šljivo izvadio pištolj, al' jebiga,ado je prvi počeo pucat! treća stvar, što ova "riba" u komentaru kaže da on marke nije zaradio.. krampo jedna, ima para da kupi i tebe i dva koljena poslije tebe! najmlađi mafijaš, koji će zgrnut' kintu u BiH je ovaj čovjek! ti neki šabani što kradu torbice, otimaju djeci mobitele, to nisu mafijaši,, to su obični manji kriminalci!!! pozz ;)

      Izbriši
    3. Budalo jedna;Amar uopste nije bio u lokalu kad je ova pickica pucala....kad vec kenjate pricajte o cinjenicama a ne bajke

      Izbriši
  23. prijatelji, ja mislim da ce on ovaj put otici u vlakovo a ne u bolnicu, ako krene opet na alipasino.SA ALPASINCIMA SE NE MOZES KACIT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina nije alpasino najopasniji u bosnu djabe

      Izbriši
  24. Jomo brate moj neam ja njima sta objasnjavat tamo lafo prijeti nek dode u visoko kad god hoce ja sam raspolozen da vidim i tu sili
    PS:Mex brate i ti imas pozdrav od mene

    OdgovoriIzbriši
  25. ŠERAK ADNAN sila nebeska :D

    OdgovoriIzbriši
  26. Frajera neznam nit mi je bitan, al sam cuo da ima velika muda pa vi kako hocete :D

    OdgovoriIzbriši
  27. Rođak ljubomorne duše mogu da ti puše,ustvari nemogu ti ništa :D
    Bog i batina.

    OdgovoriIzbriši
  28. Ado je fin i drag ko momak

    OdgovoriIzbriši
  29. pa ja jos nisam vidio mangupa da je ranjen u guzu a na sake je vazda bio tanak jos sad sepa nemoze mac ervin ce ga guzit kao striptizetu pa bujrum mangupi na alipsino al nemojte pempas zaboravit ali pase bujrum seracici mali moljci

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alipasino kita nisu smjeli adu zavrsit

      Izbriši
    2. otkle ti to da šepa, lik normala hoda

      Izbriši
  30. Ervin Zulic ce biti ubiven sa tonom dinamita

    OdgovoriIzbriši
  31. ma kakwi vi adini klosarii nema te vi za goriva..DA NEMA ERVINA ZULICA NEBI NIKO NI ZNAO TOG MISA SERAKA,ON GA JE DIGO NA NOGE ON CCE GA I SPUSTIT....upravu su momci on se sili samo djeci i travarimaa.I ON JE PICKA NA SAKE....POZZ IZ VISOKOG....
    AKO JE MANGUP NEK DODJU BRACA SERAK U VISOKO

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno ce mu neki levat poput tebe koji se nabio na internet i komentarise nesto uradit, jebo ti bog mater mrs u skolu

      Izbriši
    2. visoko.. metropola!! nego, kada kreneš prema ilijašu starom cestom, ii okreneš se oko sebe, prebroj sve zatvorene objekte,, i reci : OVO JE ADO ŠERAK ZATVORIO!!! još visoko drhti (a to pitaj gazdu Luxora, bivšeg Pulpituma) kad' se spomene ADO ŠERAK!!

      Izbriši
    3. Visocki mangupi postavite dvije patrole na ulazima u Visoko zatvorite kafane i kuci brzoooo Serak dolazi....

      Izbriši
  32. Ado I Almir, nisu nikad nikog na marali da nije zasluzio. Za Slorpion, Ado je ganjo Amara a on zalozio konobare I zenu svoju I ispalio se. Vikend prije tog slucaja, Adin brat, Almir je namaro Amara na Igmanu u zatvoru nakon cega je ovaj izasao na vikend da pobjegne od Almira a Ado ga trazio u Skorpionu. Sto se tice Eveta, tacno je da su Ado I Eve dobri bili I radili, nakon cega ga je eve poceo raditi. Ovaj sazno, I trazio ga a ovaj ko naj veci mis s 4 covjeka iz auta puco na njega I pobjego. Ja samo znam da mu ne bi bio u kozi I da ce ga Ado ili Almir naci sigurno. A ako neko misli da su nji dvojcia misevi za pobit se, samo se javite njima I ne sumnjam da ce doci u roku od 30 min naj dalje da vas uvjere da grijesite. A vi sto pricate za buca potok za te mangupe, ja sam licno sjedio kod cige I prico telefonom s Serakom dok je u zatvoru bio I Dzibu I te mangupe vase poslo ih da mi naruce pice. Zato nemoj te ljude trpat gdje ne zele da budu jer samo bez veze ih u belaj gurate. Toliko Jumbo

    OdgovoriIzbriši
  33. I jos jedna stvar, za onoga sto govori da je Ado bacio bombu na MUP, nije tacno nego Almir, njegov brat stariji a sto se Ade tice regularni MUP kantona se ne mjesa kad on prevrne nego salju one kornjace s maskama. Par puta sam svjedok bio takvim dogadjajima, toliko Jumbo

    OdgovoriIzbriši
  34. ma glup si ti jumbo....svi su od krvi i mesaa....DVA LOSA UBISE MILOSA...JEBO TE I ADO I ALMIR----

    OdgovoriIzbriši
  35. normalno je da su oni svi od krvi i mesa, i vjerovatno ce zavrsiti svoje kad tad, kao sto su i cele zavrsile svoje, kao sto su i mladi gengsteri devedestih u beogradu zavrsili svoje, svi oni slicno zavrse, ali ono o cemu se ovdje radi je to da vi sarajlije mislite da ako je on iz ilijasa da je karina, da je neki lokalni siledjija i mangup, da se ne moze i ne smije kurciti po vasem gradu i sl, ne priznajete covjekova muda a ima ih vjerujte ko vi svi zajedno.. e pa dragi bossovi, kumovi i ostali trebate da znate da je ado sada broj 1 u drzavi, stilom kao nekad cele, a ne ko ove prikrivene cice turkovic, gasi...

    OdgovoriIzbriši
  36. Sto glup majke ti? Anonimni u 13 49>01 Rujna. jebem li ti gospodju mamu, sto te je dojila! Niko nekaze nisu od krvi i mesa. Zato sam i naveo da nisu nikoga namarali a da NIJE TAJ ZASLUZIO MARU. A ti i ne znas momke a seres nesto. Ako bi bio ljubazan da mi se prestavis ko si i odakle, mozda te i upoznam i ja i s doticnim momcima. :) bili bi njezni prema tebi, ne sekiraj se

    OdgovoriIzbriši
  37. ja sam adnan sirco i lizao sam seraku šupak , tako ce i moje djete novorodjeno da prima u pakas ..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jebem li ti mamu sto ne kazes ko si !
      Svi znamo da taj Serak nije imao muda doci u Visoko dok je Pinki bio na slobodi i nasli ste nesta pricati.
      Nabijem i vas i Seraka !

      Izbriši
    2. jebem vam mamice koje god protiv adnana!!!! SUZA

      Izbriši
    3. rekao sam ko sam adnan sirco zvani sperma , idem karat svoje djete ebali mi svi vi zenu

      Izbriši
  38. Slabo ga ima po Sarajevu u zadnje vrijeme

    OdgovoriIzbriši
  39. Pa kad nas prijaviti federalcima cim dodzemo u grad.Ja nisam anoniman ja sam Suzy_Boy

    OdgovoriIzbriši
  40. Ne znam oca mi, nisam nesto upucen u svu tu pricu oko Ade i Alpasinaca a ono sto vam mogu sa sigurnoscu reci kao objektivni Ilijasanin i Bosanac jeste to da je Ado mangup kakvog Bosna od Ćele (rahmet mu duši) nije vidjela. I sto je najvaznije ost'o je lojalan svojim ljudima s kojima je odrastao i ima ih koji bi skocili za njega u pola polarne noci. A koji su od njega mladji po 4 5 godina. Ne zanima me sta ce dalje biti i ko ce koga, kazem kako jeste. I u pravu je suzy_boy za ovaj komentar iznad mog, ko ne vjeruje ima Avaz jucerasnji (18.09.2012) i nek se uvjeri.

    I vrijeđa me to kako neki nafurani klosari ili obicni momci furaju pricu Ilijas selo ovo ono, nazalost donekle su u pravu, ali ne zato sto ima los ili brdovit polozaj i sto se raja bavi Bog zna kakvim seoskim aktivnostima, nego zbog raznih pridoslica i papaka koji su tu poslije rata i nazalost poslali su pravu "gradsku" raju u drugi plan eksponirajuci sebe po raznim lokalima, i eksponirajuci svoje debilne ideje. Ko zna Ilijasku "pravu" raju zna i o cemu pricam. Ima takvih petstotinjak, a ostalo da Bog sacuva.

    A od tih petstotinjak prvi je ADNAN ŠERAK, pa nek prica ko sta hoce. Tako je kako je.

    Objektivni građanin.

    OdgovoriIzbriši
  41. Cuj ovog mafijasa iz Buca Potoka xD
    Bravo buraz glup si! :D

    Ovo neki mafijaski blog ?! Prije bi reko zajebancija, cast izuzecima sa bloga.

    Da nastavim

    - Dobrinja ima fine momke, mnogo jake! Buca potok isto tako jaku ekipu ima (al` ne ovi navedeni gore)! AP Ima jednog al vrijedno Svrakino vazda bilo na glasu ima pojedince npr Kajevici. Bistri bio i Ostao sarajevska jalija. Za velesice slabo ko zna, dok Pofalici imaju revolverasa. Grbaica Delalica Marin Dvor? nema nikog! A ova okolna sela Ilijas, Tarcin, Hadžici,Pazarić itd da ne nabrajam jednostavno sta seljak zna i to nije mafija nego "seoske lole"! Otoka i CVila mirno naselje. Vojnicko lopovluk klasicni.

    JOS JEDNOM NAPOMINJEM IMA DOSTA JAKIH LJUDI O KOJIMA NOVINE NE PISU!

    AL JEDAN JEDINI NEPONOVLJIVI!

    "CISTO I LIJEPO MOJE SARAJEVO" BY ISMET BAJRAMOVIC CELO (RIP)

    OdgovoriIzbriši
  42. svi nesta pricate ..treba se dokazati nekad jarane moj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ZNATELI LJUDI VI KOJI ADU BOLJE ZNATE KADA ADO PITA CUJEESS LI A TAJ KAZE NECUJEM ADO KAZE CUCES U ZENICI.I SVI VI KOI STE PRPTIV NORMALNOG MOMKA OKRENI TE SE POSTENOM POSLU JER AKO ODETE U ZATVOR SIGURNO NECETE U BEOGRAD NEGO U ZENICU STRAZA CE DA VAS PRODA JEFTINO PRAVO ZENICA DA PROGUTA.

      Izbriši
  43. ovi sto ne znaju gdje je Ilijas to znaci da ne smiju iz svoje mahale dalje ni otici.....kakav god da jeste ADO je nas pa kako god.....korisnije je sa njim fildzan kafe nego s nekim drugim dzezva......

    OdgovoriIzbriši
  44. objektivni gradjaninu,,,,ti si samo obično rasističko djubre......

    OdgovoriIzbriši
  45. Ma Haris Drljo Bog i Batina!

    OdgovoriIzbriši
  46. Tu priču da ne smije na šake okačite mačku o rep. Večeras sam bio svjedok kako frajer naviljči 3 mrcine a četvrog, malo manjeg, samo našamara, valjda ga stid bilo šakama :)

    OdgovoriIzbriši
  47. Ado jeste gigant, magnup, zna se udarat, pucat, sve to stoji, al u gradu niko ne moze glumit mangupa. Jedan je bio Ismet Bajramovic!

    OdgovoriIzbriši
  48. http://www.radiosarajevo.ba/photo/galerija/1473/15841

    ADNAN SIRCO SIR

    OdgovoriIzbriši
  49. E cega se sve nagledah hahaha..pozdrav sa lijepe Ilidze !

    OdgovoriIzbriši
  50. adu neznam bas dobro al s almirom sam se vozao par puta u onom bmw-u 750 i cuo sam svakakv eprice o tim momcima i sve to i bio sam apr puta dole na alapsinu s njim u onom kaficu gdej je parkiran durango alarahmetle cele tu se okuplja ta bagra i svi ti jebeni kako vi kazete likovi al svi su maximalno postovali seraka isto koda mu se u guzicu uvlace

    OdgovoriIzbriši
  51. Prodajem kukuruze 00387 63 408 414.....

    OdgovoriIzbriši
  52. lafo mangup iz ilijasa daj ba aj dodji na alipasino da te sravnimo na zemljom..nije mi prvi put da bodem ljude AP gang

    OdgovoriIzbriši
  53. alpasinci picke jednee samo smijete kad vas ima vise.. ADO ima muda pa je dosao na alipasino.. Ilijas i Tarcin su najaci.. Ja sam iz Hadzica znam da je Sanel Bog i Batina u Tarcinu sto nikad nisu smjeli sarajlije u Tarcin da dodu pa da zakuhaju znaju sta ce bitii krvi do koljena Sanel i Ado sile bosanske..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brate gdje je to na karti? Niste ni u kantonu tamo se puca onim pistoljima na kuglu i barut moras cetku nosat da zapucas? xD

      Izbriši
  54. daj ba razligu,tarcin zabacen i on ode tamo seljacima se kurcit i onda misli da se moze kurciti alipasincima i odma ga ljudi po nosu i puknu mu jednu dandaru...Pa nije ti to tvoj ilijas

    OdgovoriIzbriši
  55. Amel Sejfovic iz buca pozoka;trewnutno na izdrzavanju kazne u crnoj gori;momak koji ima muda i obraz;radi jake kombinacije;uskoro izlazi;;;moj veliki brat i prijatelj.....pozdrav i za njeGOVOG brata Peleta.......SASA BEOGRAD

    OdgovoriIzbriši
  56. joj care samo da znas kako te se boje,sapucu o tebi a kad je tastatura umjesto kevlara sve go mangup.samo tako care sakom u glavu

    OdgovoriIzbriši
  57. Adnan je velicina poznajem ga od svoje 5-te godine i uvijek je bio mangup.Prije nego sto je ranjen vozio je Duranga od Rahmetli Ismeta.
    Ismet je za njega rekao da ga jedino on moze naslijedit.

    OdgovoriIzbriši
  58. Oj bože pa vi što pišete protiv Ade (Adnana) uopšte ne znate ko je on , on je kriminalac br.1 u BIH , Ado šta je proživio sa svojih 25 godina neko nije mogo niti će ko u 125 , a skoro kad je ranjen u nadkoljenicu zulić i braća preljević nisu imali muda jedan na jedan nego 6 na 1 i to svi sa pištoljima bili , ali zato poslije kad je Ado došao koji nije bio skroz oporavljen postrojio cijeli kafić i Elviru Preljeviću govorio ( koji je bio na prozoru nije smio da siđe) ajde sad jedan na jedan , i izaći će BABUKA iz zatvora jebaće mater svim Ali Pašincima niko mu neće ništa smjet reči a kamoli uraditi , kada su mu od oca kuću specijalci trebali da rove da traže oružje i drugo , dao je mom ocu Adinu pušku AK47 kojom je bio namjeravao da jebe mater alipašincima


    ADNAN ŠERAK & ISMET BAJRAMOVIĆ - Ćelo --- BABUKE ! ! ! ! ! !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sta balis ti ado je imo bazuku i to jedna u jednoj a druga u drugoj ruci sta ce mu ak47

      Izbriši
    2. Djeco kenjate!kakve babuke ja imam samo jednog babu,svog oca!ado je extra decko,znam ga jako dobro,nazalost los po samog sebe,bira pogresne prijatelje ala a.kalender koji mu ledja okrenu,picka livanjska,a ado je pogrjesio sto udari na one koji ga gotivise,ali ne sto su opsni vec bas zato sto su kujakavice i sto grupno ko hijene napadaju pa tako ado popusi!a vi svi sto lajete na momka napusite se karne.sto to njemu niko nije rekao svi ste bili u zenici pícke jedne i uvlacili mu se u dupe,a sada satro mangupi!

      Izbriši
  59. Jedan pokusaj ubistava i odma glavni u gradu -.- jest za vas djecu a inace glavni u grdau u BiH je Keljemedi sto je ubio Ćelu a Serak bio dobar sa Ćelom i sada ne sme da dirne Keljemedia a da je ima muda ubio bi ga dosad.

    OdgovoriIzbriši
  60. Adnan Serak broj 1 u Bosni

    OdgovoriIzbriši
  61. samo cu reci : "Za dobrim konjem prašina se dize" .. da ne vrijedi nebi vi njega komentarisali
    hajde sad odjebite balavci
    nije najjaci uvijek ima jaci ali jeste top 5 u sarajevu i šire sto se tice tog nekog mangupluka raja ga postuje i osjecaju strah od njega i istina je da je broj jedan u zenici strijepe pred adom rade sve sto im kaze a to mogu samo rijetki

    OdgovoriIzbriši
  62. On ne dira postene gradjane djecu itd kao sto diraju ovi misevi o njemu ne treba puno komentarisat dorbena masina je decko a vama koji ste ljubomorni na njega nek neko od vas postroi citav kpz zenica svojim ocima sam gledao kako ih stroi u linije on ak hoce kpz zenica ce da gori sam da im naredi ADO je srcan decko koji ne zna sta je strah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nezna jel sta je strah ?? Pitaj ga onda zasto je molio Alipasince da ga ne ubiju kad su na njega pucali i ranili ga ;)

      Izbriši
  63. adnan seljo,sta ga ba toliko gotivite kurci ce se dok ga opet neko ne nalema,ko neki mangas pa uvjek ostoji javi od jaceg,a lik neka dodje na alipasino ba mu svi jebemo mamu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jaro smijes li ti doci njemu ti i on 1:1 bez pistolja i oruzija , na sake ? kad smjednes javi mu se ;) imas pozz

      Izbriši
  64. naisao sam samo na 4 5 momaka koji nisu anonimni ... zasto ?

    OdgovoriIzbriši
  65. Iz Zenice sam i imam dosta prijatelja koji su lezali ,dan danas leze i zaista za ovog momka govore da je opasan,sjecam se prepricavanja scene lika koji je sa njim bio u prostoriji,dok je Serak ovaj tukao nekog lika po plafonu krv sitljala:) Uz duzno postovanje za mafijasa treba pored muda i mozak,a tu kombinaciju malo ko posjeduje;)

    OdgovoriIzbriši
  66. ja znam kad sam lezo, da je ovaj momak bio glavni u Zenici mene je gotivio zato sto smo se znali od prije onako iz vidjenja, a to na Alipasinom polju sta je bilo malo ko zna...da iko ista zna znali bi da je taj momak sto je puco u Adu ranjenn 2 puta u oba koljena i da dan danas šepa ko ker, i da su na Adu pucali iz straha jebo im ja mater cigansku

    OdgovoriIzbriši
  67. ja sam tuda prolazio izlazio sam iz dp marketa kad samo pored mene rno auto prodje ,zapucase na ervinov kafic i vidim lika nekog sto lezi na podu kad ono ado,lik nije imo muda da izvadi svoj pistolj nego se krijo iza drvenog stola,hahah pa on je bog u selendri u ilijasu u kojem ljudi nemaju sta nauciti nemaju ni struje,a kamoli i internet,pa zato picke ilijaske,ap gang u srcu,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sta bi ti jebem ti pomrle u nos , ti bi iso na metke jel nebi se sakrio iza neceg jebem ti sve maloumno konjino jedna retarditana , joj samo da mi je ime da ti saznam da ti ja Almira Seraka navalim na kosti da te malo pod lancom proseta kroz alipasino jebo ti svu familiju svoju

      Izbriši
  68. Frajer je ubio Dzenana Dzaku,kad ga je pukao stocem glava mu je pukla buraz,treba li jos nekog ubiti da dokaze da je najjaci ;D

    OdgovoriIzbriši
  69. Prodajem lutke za seks na napuhavanje. Mogucnost trpanja u sve tri standardne rupe.Uz lutke dolazi i set za odrzavanje. Povoljno. tel 061 382 808 Adnan

    OdgovoriIzbriši
  70. haha koji ste vi kreteni nemate pojma,svi ste vi male macane koje neznaju dalje od nosa naucite se malo kulturi pa onda nesto pricajte jos neznate neke stvari ko je ko gluperde jedne maloumne

    OdgovoriIzbriši
  71. Adnan je uvijek u zatvoru bio Bog i Batina,Dzenan Dzaka (Šok)se poceo kurcit tvrdio je da je jaci od njega tj.hvalio se drugim zatvorenicima da je on gazda a ne Serak,i onda je to neko prijavio Adi i ovaj ga na setnji ufati,i kako sam saznao samo jedan udarac i Šok je bio na podu sa frakturom lobanje.Bilo je svjedoka samo niko nesmije nis da kaze:D TOLIO O UBISTVU DZENANA DZAKE ZVANOG šOk

    OdgovoriIzbriši
  72. Anonimusi jebo vas Serak u pakas sve, vi sto ga se bojite vasa stvar al ne palsite ostali narod

    OdgovoriIzbriši
  73. vidi kurca u slamenom sesiru.ma sve su ovo kurcine koje traju od danas do sutra

    OdgovoriIzbriši
  74. nije mi jasno kako vam ovakvi likovi mogu biti uzori????

    OdgovoriIzbriši
  75. SAD MOZE DA BUDE U CUZI A KAD IZADJE NEK GA BABO ZAPOSLI DA SMECE ISTOVARA AKO IKAD IZADJE:BOLJE DA MU JE STARI IZDRKO ZA SLJIVU NEGO STO JE NJEGA NAPRAVIO:SELJACINA JEDAN GLUPI:UMJESTO DA ZIVI POSTENO ON HOCE MALO MANGUPISAT SE:ETO SAD ADNANE TRUNI U ZATVORU I BILDAJ HAJVANUU

    OdgovoriIzbriši
  76. Ne znam šta da vam kažem...

    OdgovoriIzbriši
  77. Uvijek ima onih ZA i onih PROTIV...tesko je bilo cije misljenje promijeniti.Jedno je sigurno,vecina ovdje komentarise Adnana,a ne poznaju ga,vec imaju stvorenu sliku u svojoj glavi po pricama drugih,pa neki hvale,drugi kude.
    Iz iskustva,Adnan je ,pa malo je reci dobar momak,ekstra momak.Kada sam dosao u Istrazni zatvor Zenica,u tom periodu i Adnan je bio tu,i sada je zbog optuzbe za ubistvo.Hvala Bogu istina izlazi na vidjelo i Ako Bog Da ,Adnan ce biti oslobodjen .Posto sam se nasao prvi put u zatvoru,nije bilo prijatno,nije to strah,vec zbunjenost,ne znam kako se postavit itd.Na svu srecu,vec na prvoj setnji,sa prozora svoje sobe javio mi se Adnan,poznavali smo se od ranije,ali samo iz vidjenja,pozdravio me je i pitao trebam li sta,kako me je on pozdravio,tako su svi koji su bili na setnji prisli i pozdravili me,i ja sam njega pozdravio,zahvalio se i pitao samo kako bih mogao doci do cigara,posto sam tek stigao.On mi je rekao da ne mogu kupiti nista,tek za tri dana,posto je tada kantina.Kada sam se vratio u sobu,ubrzo su se otvorila vrata i strazar mi daja pola steke cigareta,zetone za kafu,sok i cokoladu,kaze Adnan ti poslo.
    Nisam biio dugo tu,ali za to vrijeme koje sam bio,vidio sam da svi postuju Adnana,zatvorenici,strazari,starjesine,takodjer sam primjetio da i Adnan postuje raju,pomaze,..Kazu i ja sam stojim iza toga,Adnana se ne moze kupiti parama,...a takodjer sam se uvjerio da je spreman pomoci,bez da ocekuje ista ,samo da budes covjek i cijenis to.Cuo sam mnogo prica od tih tu ljudi,kako je svima kupovao cigare,djeliio hranu sa rajom,...Ako bi bila prica kako je istukao nekog,taj neko je bio iili smeker,ili siledjija koji druge maltretira ili neko iz slicne kategorije ljudi.Jedno je sigurno Ado je spreman ici do kraja,smijesno je kada vidim da ga opisuju kao siledjiju,glupana,...vjerujte,Ado nije glup,jako je inteligentan,sad ce mnogi reci,da je pametan ne bi bio u zatvoru,ali nema to veze sa pamecu,vec srcem i karakterom...nece Ado istruhnuti u Zenici,Ado ce ubrzo izaci,nece se truditi da bude glavni u bilo kojem gradu,ali nece se ni bojati bilo gdje otici i bilo gdje stati na stranu ispravnih,nije mu bitno ni auto ,ni pare,a ima bas puno onih koji ga postuju,od malih do velikih,bogatih,siromasnih.Njegova porodica se ponosi njime,zato sto ima srce dobrog covjeka.
    Ne zelim se niskim raspravljati o Adnanu Seraku,napisao sam samo kako ja poznajem Adnana Seraka i to bez ikakvog uljepsavanja,niti sam u bilo cijoj ekipi,niti bandi,niti me zanimaju tudje relacije,niti gdje je ko glavni,samo sam opisao covjeka kojeg licno poznajem i smatram drugom,nne mafijasem,sljedecim Celom(rahmet mu dusi,Ismet),nekim ko je najjaci,vec samo drugom.Tako ja znam Adnana Seraka
    Mirza,Visoko

    OdgovoriIzbriši
  78. Mirza visoko pricas gluposti , na ljude napada bez ikakvog povodo i razloga , mom bratu je prijetio pod istragom a nikad za nikad se do tada nisu ni vidjeli ni sreli .. adnan je jedan seljak koji i svom najboljem drugu gura pistolj usta i maltretira ljude opet kazem bez da mu je iko ista reko .. a ti sto tu pises gluposti to pricaj mami svojoj mrtvoj mozda ti ona povjeruje . mirza sarajevo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e mirza sarajevo jos da kazes prezime,pa da te ja izbodem u adino ime sto ga tako pljujes preko tastature majmune jedan maloumni...Ado je za tebe BABUKA znaci ti njemu nebi smio u oci da pogledas kad bi ga sreo a pises tako neke gluposti.

      Izbriši
    2. kretenu pisem kako jeste to znaju svi , a ja sam hatic mirza i jeb at cu ti sve sto imas , reci ko si

      Izbriši
    3. ma sjebo sam se htio sam ovaj komentar iznad tvog Mirza ovom frajeru posvetit sto pljuje pa Aduki našem..halali

      Izbriši
  79. Mirza,Sarajevo,pa sta ima Haticu,poznajemo se mi,dolazio si ti u Visoko,a Tarik RAHMET MU DUSI,je moj veliiki drug i tako smo se upoznali,davno je bilo to..Ja imam svoje misljenje i ja imam razlog sto postujem Adnana,to se nece promijeniti i ja stoiim iza svojih rijeci.Sve najbolje Mirza.MIRZA VISOKO

    OdgovoriIzbriši
  80. Vidis kako pricate gluposti i nemate pojma Dzaka dzenan je ubijen zbog toga sto se uslikao na poligonu sa Jaskom Boxerom i jos nekim alpasincem a taj momak Jasko Boxer mu se javno suprostavio u Zenici i zbog toga je nastradao Dzaka vidis kako pojma nemate bio sam tu cujelo vrijeme i kada su bili u teretani kada je Jasko najvise digo tegova i kada je suprostavio se Seraku i i porucio svima da je broj jedan

    OdgovoriIzbriši
  81. POSTO GA SVI HVALITE DA IMA VELIKA MUDA ODVEDITE MU MAMU U SLOBODNU,PA DA BUDETE BAS BLISKI JEBO VAM DON ĆIČO MATER A NJEMU FAMILIJU

    OdgovoriIzbriši
  82. Moze te vi pricatii sta hocetee cojk je masinerija,slabo ko da smije na sake s njim :)

    OdgovoriIzbriši